lørdag 8. april 2017

Påske med GREENGATE og skjønne modeller..

 For en uke siden hadde jeg et veldig hyggelig besøk i orangeriet. Lille Mina og hennes mamma Marte skulle få være med på et fotooppdrag og rammen rundt skulle være påske og GREENGATE.
Vi bakte påskerundstykker og spiste gotteri ....og jeg klarte både å ta bilder ...og spise gotteri samtidig,hi,hi....påskemarsipan er det beste jeg vet nemlig :)


 Den lille modellen er en skjønn og tillitsfull liten jente...som man nesten ikke kunne slutte å ta bilder av...Her har hun på seg et søtt barneforkle "Tess" og på hodet et av Greengates kopphånkle.

 Så spennende med Greegate påskeeggene...."hva kan det være inni tro..?"




 Så forventnigsfull....:)



 Lille vennen rekker akkurat opp til kanten av bordet her....så SØT der hun sitter å tegner. Alt på bordet er fra Greengate.



 En herlig samling i  vårlig pastell....Greengate kan virkelig skape de vakreste ting og de skjønneste farger.



Det var så gøy å ha disse to på besøk og gleden var stor når jeg etterpå fikk se at det ble noen gode skjønne bilder... Kanskje vi får de på besøk en annen gang også ?

 En annen hyggelig ting med dette fotooppdraget var at Greengate selv ble så glad i bildene at de ønsket å bruke de på sine sosialmedier . Det var litt stas da ...og både på deres instagram :  @greengateofficial og facebookside dukker det stadig opp bilder fra denne serien og ellers bilder jeg har tatt med greengates skjønne produkter ..fanatstisk moro !

Det blir nok en tur innom her igjen før vi sier "God Påske " ...:)
                                                        KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Åå, så herlige bilder og stemning. Jeg likte godt det lille påskeegget på de første bildene. Det minner meg om størrelsen på mitt påskeegg i barndommen.. Akkurat plass til ca 10-12 sjokoladebiter, og jeg var storfornøyd. God påske.

    SvarSlett
  2. Så herlige minner 💛Riktig god påske til deg

    SvarSlett
  3. Toller Besuch und schöne Osterdeko.
    Happy Palm Sunday!

    SvarSlett
  4. Such a beautiful post and lovely photos of the precious little girl and her Mom.

    hugs,
    Sissie

    SvarSlett
  5. Wspaniałe ujęcia, nacieszyłam nimi oczy...
    Cudownej Wielkanocy życzę... :)

    SvarSlett
  6. Mais uma vez lindas fotos. Encantadora menina e sua mãe. Bonita Páscoa, com certeza.

    SvarSlett
  7. How lovely!!! Great shots as always :)

    SvarSlett
  8. So beautiful! Such a sweet little one.

    SvarSlett
  9. Oh my gosh, what a little doll! I love the Greengate apron she is wearing and the dishes and eggs make me swoon!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett