lørdag 22. april 2017

Min tur til å TAKKE for 5 millionert treff !


 Kjære alle sammen !

 Dette blir et litt spesielt innlegg siden jeg i dag skal ha min første "giveaway" her inne...I løpet av alle årene jeg har blogget har jeg ikke hatt det, men i dag er min "giveaway" en spesiell ting , en fantastisk flott bok hvor jeg har hatt gleden av å ha førstesiden på :) Grunnen til at jeg vil gi noe tilbake er at Vibeke Design bloggen er nå nådd over 5 millioner treff ! Og det må jo markeres :)

Den ønsker jeg at en av dere FANTASTISKE følgere skal få der ute ..alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under innlegget. Mange av dere har fulgt meg en stund og om du har noen spesielle minner fra denne bloggen hadde det vært veldig hyggelig om du ville dele de :)
I neste uke trekker jeg en av dere og sender boka ut i verden...det blir spennende :)

Våren har virkelig kommet hos oss nå og jeg koser meg i orangeriet ...og tar selvsagt med meg noen vårlige kvister inn i dekorasjonene. Fantastisk vakre i sin enkelthet er de . Denne gangen har jeg prøvd å dekorere en halmkrans med stemor og tørkede løkblomster. Så får vi se hvor lenge den holder ...men jeg har latt litt jord ligge rundt røttene til stemoren så kanskje den holder seg litt.. Uansett fryder jeg meg over den så lenge den varer :)









 Alt er festet med ståltråd og vårkvistene er puttet på tilslutt.





 Masse knopper som bare venter på å springe ut .....:) Jeg vet egentlig ikke hva slags kvister det er , men henter de fra et tre som bærer en slags frukt som ikke er spiselig...derfor kaller jeg det bare "vårkvister"....det føler jeg er "innafor " :)
 Så er det denne utrolig fine boka da....tenk at jeg skulle få æren av å pryde forsiden på den ! Bildet tok jeg utenfor døra vår en varm sommerdag og husker at jeg likte fargekombinasjonene veldig godt...og det gjorde jammen noen ute i den store verden også.... :)

 De har virkelig gjort coveret spesielt på sin måte også ,med å gi det struktur og dybde...noe som gjør den ekstra spennende. Så ikke er den bare fin å se på men også god å ta på også :)
 
hi,hi.....jeg måtte bare vise dere inni også...der står navnet mitt...weeeee:)
 
Inni er boka fullspekket med de vakreste bilder i kreative miljøer. Her er det mye inspirasjon å hente :)  

 
Så om du ønsker deg denne ...vet du hva du har å gjøre...:)


 Da gjenstår det bare å ønske alle LYKKE TIL og igjen TAKKER jeg for de fantastisk gode og rørende tilbakemeldinger fra dere gjennom tiden som blogger.....jeg vet jeg har de beste følgere som finnes der ute og setter enormt mye pris på alle spor fra dere....

Kjenner jeg gleder meg til uka når trekningen skal skje....det blir spennende og
vinneren trekkes neste lørdag !  Håper du ønsker å være med...

                                                    Mange varme klemmer fra

                              
                                    
                                          VIBEKE

109 kommentarer:

  1. Hej!
    Har följt ditt IG-konto ett tag och älskar mest de gröna inslagen, slitet grönt trä är en favorit.
    Ha en fortsatt skön helg.
    aseoge@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Found you when I was looking for some festive inspiration, that was two years ago and I look forward to your posts but my favourite and most inspirational are the Christmas posts, thank you x

    SvarSlett
  3. Lovely 😁 You know i love Christmas to. Thank you for your comment

    SvarSlett
  4. Stort grattis till alla sidvisningarna! Jag är ny på bloggen men har följt dig rätt länge på instagram. Älskar dina bilder och härliga kreativitet. Man känner genast igen dina bilder. Du har en helt egen stil.
    Är gärna med i utlottningen.
    Hoppas vi får fortsätta njuta av allt vackert länge.
    Allt gott
    /Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig og tusen takk for hyggelige ord 💛

      Slett
  5. Tillykke med de 5 millioner og bogen 🇩🇰 Jeg blev glad da du bestemte dig for at fortsætte med bloggen 👍 Følger dig også på IG, og jeg ved blot ved at se billedet at det er dig, der står bag kameraet. Stolt da I tog til Nordjylland, hvor jeg bor 😉 Og velkommen tilbage en anden gang... Jeg vil da med glæde have bogen med DIN forside, ser spændende ud. VH Carina Larsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker ditt vakre land og håper snart på en tur igjen Carina💙Tusen takk for skjønne ord

      Slett
  6. Leser bloggen din og følger deg på Instagram. Finner masse inspirasjon til å gå ut og finne nye gamle skatter. Takk!��

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så gøy, og veldig gøy du finner inspirasjon 💛

      Slett
  7. Hei�� Har følgt bloggen din lenge og no følger eg deg på Instagram også. Eg likar stilen din med det litt gamle og slitte saman med fine blomar. Boka ser kjempefin ut- Gratulerer! Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg 💛 Vi er mange som liker slitte, sjarmerende ting og sammen med blomster blir alt vakkert 💛

      Slett
    2. Først blogg ��herlig miks av gammelt platina, blomster og servise❤ ble kjempe glad når du kom på IG ❤❤ Knall flott fremside på boken �� @fjordfiskerenhjem

      Slett
    3. Tusen takk snille gode deg, setter stor pris på din tilbakemelding <3

      Slett
  8. I have followed you a long time on Pinterest and recently started following your blog on bloglovin. Your styling and art is compelling, and I study every photo to see how I can bring more of this look into my home. I especially enjoy your posts about your orangerie.
    Congratulations on your accomplishments. They are well-deserved.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for your wonderful words..you are really sweet <3

      Slett
  9. Does your site have google translate?

    SvarSlett
    Svar
    1. Congrats of the 5 million views! I only recently found you when I was looking for Scandinavian décor inspiration and have been smitten ever since. Thank you for providing Google translate!
      Beautiful blog, beautiful country, beautiful people.

      Slett
    2. Thank you so much , how wonderful you find inspiration in my work :)

      Slett
  10. You're blog is so inspiring You have the magic touch that turns everything beyond Beautiful Always Thanks for sharing Thank You for offering this giveaway

    linda m

    SvarSlett
  11. I live in Texas but I have followed your blog for years...it is just so lovely!! My Grandmother was from Norway and my father lived there many years. I love the Scandinavian style and hope one day to travel to Norway. Good luck to your Norwegian followers to win this beautiful book. I just wanted to tell you how beautiful your postings and photos are and thank you for sharing this beauty with us all...

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Sandy <3 You can also win this book...Where did you grandmother come from in Norway ?

      Slett
  12. Gratulerer med alle visningene! Jeg har fulgt bloggen noen år og nå også på Instagram. Så morsomt å se alt du lager og masse flotte bilder. Ikke minst de nydelige fargene du bruker!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig tilbakemelding Anne-Mari ,tuuusen takk <3

      Slett
  13. Congratulations I love your blog! I live in New Zealand, especially love how beautiful the photos on your blog are every time. My favourite is your Christmas blog 2016 with your amazing gingerbread house. Looked so spectacular with the lights behind them. Really inspirational...thank you Vibeke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Wonderful Andi ! I love to make gingerbread houses and last Christmas gingerbread house was really fun to make.Glad to be your inspiration <3

      Slett
  14. Stort grattis till de 5 miljonerna! Du förtjänar varenda en. Jag följer dig flitigt på Instagram och stannar alltid till lite extra vid dina fantastiska bilder. Du fångar färger på ett otroligt sätt och man bara känner att "det där är Vibeke" direkt.
    Jag älskar allt grönt och blått! På Pinterest finns många av dina bilder från jul i mitt album. Dessa är mina favoriter!
    Fortsätt att vara unik! Tusen tack för all inspiration du ger! Kramar till dig!
    Sara i Falkenberg, Sverige
    herrstrom.sara@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Sååå hyggelig tilbakemelding Sara , jeg blir virkelig rørt og gled over slike ord. Tusen takk <3

      Slett
  15. Har lige fundet din blog og er meget begejstret for den ro dine billeder udstråler. Du har fået en ny følger og jeg glæder mig til at se mere fra dig

    SvarSlett
  16. Beautiful blog, beautiful photography, treasured giveaway. Many congratulations on this wonderful milestone of 5 million! x

    SvarSlett
  17. Gratulerer Vibeke,både med så mange treff på bloggen og ikke minst den nydelige forsiden på boken!Boken ser virkelig ut som "snop" for meg,- er sikker proppa full av deilige bilder og inspirasjon :) Jeg har mang en gang tenkt og kan jo hende jeg har skrevt det før også,at du burde gi ut din egen bok ! Året rundt med Vibeke...der du viser hvor flink du er å bruke sesongens blomster og naturmaterial,hvordan du pynter og stæsjer! For dette kan du! Det er både seertall og forside bevis på :)
    Har kost meg med bloggen din i årevis og egentlig kan jeg ikke dra frem noe spesielt for alt er jo bare så nydelig alltid,men det har jo vært veldig spennende å følge orangeriet fra den spede start,og butikken din som du hadde :) Gleder meg til masse mer fra deg !!!Og du...de Green Gate bildene dine.....dån altså!!!! Fantastisk.Du burde ta bildene til neste års katalog ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Tove :) Tusen takk for du alltid er så positiv og stadig oppmuntrer meg med videre kreative prosjekter. Ja det hadde virkelig vært gøy med en egen bok engang..hadde vært et spennende prosjekt det :) Tusen takk for rause herlige deg Tove <3

      Slett
  18. Hei Vibeke.
    Jeg ønsker gjerne å være med i trekningen. Det som har satt dypest spor i meg, er møtene med deg. Både hjemme hos deg når du har hatt butikk der, og også i butikken du hadde i Brevik. Jeg er så glad i bildene du har malt, som jeg har på veggen, og i den gamle blå kanna, som jeg har kjøpt av deg. Du inspirerer dagelig med flotte bilder på instagram, og det er alltid gøy når det kommer et nytt innlegg her på bloggen. Du er ei fantastisk god jente. En dyktig kunstner og inspirasjonskilde. Gleder meg til å følge deg videre. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi har kjent hverandre en stund vi nå Anne- Marit og opplevelsene er mange :) Du er alltid raus og god med meg,tusen takk snille deg <3

      Slett
  19. Oh, the book is absolutely beautiful. Thank you for offering it as a giveaway. I love your blog. So many pretty things.

    SvarSlett
  20. Denne boken sier jeg ja takk til om jeg blir den heldige.
    Jeg var så heldig å være innom butikken din i Brevik, der jeg kjøpte en fantastisk fin bøtte. Setter stor pris på de fine bildene du har her på bloggen din. Du må aldri slutte.
    Klem Kari.

    SvarSlett
  21. gratulerer med masse besøk - og bok!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille og kreative bloggvenn Beate :)

      Slett
  22. Gratulerer . Alltid hyggelig å se innleggene dine. Blir glad av se bildene. Anne

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange lesere�� utrolig morsomt ❤ med flotte bilder av gml saker og ting, koslige blomster, skulle bare mangle at du ikke fikk bilde i en bok ❤ ��

    SvarSlett
  24. I love it when your emails arrive in my inbox. I always scroll through your posts open-mouthed at how beautiful all the things are, and the stunning photography too. How you combine weathered, vintage pieces with natural and floral elements is just wonderful. It always inspires me to hope that one day I can live as beautiful a life as this! Thank you so much for the chance to win a little slice of Vibeke beauty, and congratulations on your fantastic milestone.
    Alison x

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh.. Your words really moves my heat. Thank you 💛

      Slett
  25. Kjære Vibeke ♡ Gratulerer med 5mill. Ikke overraskende. Dine bilder - ja alt du gjør er vakkert og du er et nydelig menneske. Jeg elsker alt du gjør og alle høytider og alle farger. MEN det som er mint/grønt/turkis/petrol blått elsker jeg mest. Syns reisen til Dalarna, fortellingen om reisen og bildene var spennende og inspirerende! ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Å såååååå fantastisk god du er Martina. Tusen takk for herlig tilbakemelding 💛

      Slett
  26. Kjære Vibeke ♡ Gratulerer med 5mill. Ikke overraskende. Dine bilder - ja alt du gjør er vakkert og du er et nydelig menneske. Jeg elsker alt du gjør og alle høytider og alle farger. MEN det som er mint/grønt/turkis/petrol blått elsker jeg mest. Syns reisen til Dalarna, fortellingen om reisen og bildene var spennende og inspirerende! ♡

    SvarSlett
  27. Love your site, found a few years ago at Christmastime. You capture my dreams and feelings so well with your decor, very inspiring. We are slowly remodeling our home to reflect a more nordic feeling that I love. Clean, airy with inspired vignettes, Thank you for your post.

    SvarSlett
  28. Fantastisk nydelig bilde på forsiden av boken, og det samme kan sies om alle bildene dine!

    SvarSlett
  29. Congratulations on your achievement. Your photos and viewpoint provide such inspiration to me, especially when they anticipate the change of season. Your Christmas posts, however, are always my favorite!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much 💛 I am so glad you enjoy my style

      Slett
  30. Congratulations! Your blog is so lovely and so unique it is no wonder you have such a following! Anyone who follows you only needs to see one photo to know you have styled it in your own inimitable way.

    SvarSlett
  31. Gratulerer med mange besøkende, vel fortjent ♥️Alle dine bilder og innlegg er vakre, kan ikke velge .
    Klem 🌹🌹

    SvarSlett
  32. Hei Vibeke,
    Har mange fine minner fra bloggen din, har vært kjekt å følge med på hele prosessen med orangeriet, dine flotte ideer, tegninger, malingstrøkene og din kreativitet.
    Du inspirerer mange, ihvertfall meg til å ville være kreativ.
    Liker også godt ditt motto på toppen av siden din!
    Gratulerer så mye med 5 mill.treff på bloggen, vel fortjent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig Astrid, tusen takk for hyggelige ord 💛

      Slett
  33. Parabéns pelos 5.000.000 acessos! Conheci seu blog há cerca de 1 ano e meio e me apaixonei, tanto que pedi sua permissão para publicar algumas fotos no meu blog https://60razoesparaviver.blogspot.com.br Desde então seu blog está como favorito (no meu blog) e acompanho sempre suas lindas postagens. Posso dizer do encantamento indescritível ao conhecer seu blog, suas fotos lindas, únicas! Mais uma vez parabéns e um abração. (Adoraria receber seu livro!!!)

    SvarSlett
  34. Hej Vibeke
    Din blog er SÅ hyggelig og inspirende :-)

    SvarSlett
  35. Congratulations Vibeke !
    I really enjoy your blog.
    Lynell from Canada

    SvarSlett
  36. It's my turn to thank you for bring so much lovliness into my days. It's my turn to thank you for all of your creative inspiration that has helped me add beauty to my home. Lastly, it is my turn to congratulate you on the 5 MILLION mark on your blog!! Oh! I almost forgot, thank you for the opportunity on a beautiful giveaway! My best to you.

    SvarSlett
  37. Congratulations! I love your blog and the inspiration you give! <3 Matty

    SvarSlett
  38. I congratulate you on your five million hits. I've followed your blog for several years and have been inspired by your creative style. I especially enjoyed watching the construction of the building beside your home.

    SvarSlett
  39. Gratulerer nok en gang med 5 millioner. Jeg har fulgt bloggen din endel år, og blir aldri lei. Du har en egen, gjenkjennelig stil og jeg blir så inspirert. Har jeg en litt dårlig dag, da jeg synes det er vanskelig "å komme igang", tar jeg en tur innom bloggen din, og dermed kommer energien. Jeg liker den slitte, ekte stilen din, uavhengig av trender. Men det jeg liker aller best er din forkjærlighet for blomster. Dine bugnende blomsterbilder er praktfulle,og din enkle, men dekorative måte å dandere de på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er da god Berit :) Så herlig å lese at det gleder og inspirer. Blir både glad og rørt <3

      Slett
  40. Gratulerer:) du har så nydelig blogg/hjem.
    Alltid fantastisk fine farger. Stemningen du formidler er utrulig fin. Tusen takk for at du blogger.

    SvarSlett
  41. Hej! Jag älskar dina bilder i Pinterest och nu i Instagram också! Hälsiningar från Finland! -Marja marihahaa@hotmail.com

    SvarSlett
  42. To the beautiful Vibeke--my favorite blogger, decorator and photographer. When I first saw one of your photos, I was captivated and I immediately recognized that your style was one I had always aspired to. Your use of color, your placement of each object, the light--everything was striking and perfect! Thanks for all the inspiration you have given me and all your admirers worldwide.

    SvarSlett
    Svar
    1. Swwt Linda <3 Thank you so much for those wonderful words....I `m really touched <3

      Slett
  43. Hi Vibeke,
    I love your blog! I think you are the most creative blogger that I have ever visited online or for that matter anywhere. You create such magical, beautiful photo's of your home and orangerie. I always look forward to seeing what you create next and I also love to go back into your archives and enjoy the beauty of what you've created before. I just wanted you to know that through your blog you have inspired me to completely repaint the inside of my home and change my decor to white. I love my home now and so does my husband. It is also a relief to ignore decorating trends and decorate with what I love. I think your blog is a lovely gift and I thank you for that.

    SvarSlett
    Svar
    1. oh sweet Sharon! Thank you so much <3 Wonderful to read that you have been inspired and that your husband is to :)

      Slett
  44. Gratulerer så mye vibeke, vel fortjent!
    Husker jeg gikk og var glad i flere dager da jeg "oppdaget " bloggen din. Glad for at jeg fant en blogg som ga meg så mye ispirasjon og glede.Kan sitte med kaffekoppen og bare nyte bildene du legger ut i lange perioder, og bare drømme meg bort! Da du plutselig bestemte deg for å legge ned bloggen ble jeg oppriktig lei meg og følte meg trist, nesten samme følsen som en kjærlighetssorg. Desto gladere da du igjen"gjennoppsto", og jeg bare digger orangeriet ditt! Klem fra vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Vigdis :) Så skjønn du er , jeg blir helt rørt av å lese disse orda. Husker jeg ble helt satt ut av reaksjonene fra folk, den gangen jeg vurderte å slutte...Ante ikke at det kunne ha så stor betydning for folk. Gleder meg virkelig over at jeg kan bidra til å gi hverdagen din et "løft "

      Slett
  45. Congratulation dear Vibeke! It is so great! The book looks wonderful, so I will try my luck ;-) Warm hugs Yvonne

    SvarSlett
  46. Efter att ha besökt Lori Brechlin Notforgotten farm, har jag funnit Dina vackra bilder som står i stor kontrast till hennes och jag älskar Er båda - det gamla och det moderna och har svårt att bestämma mig för vad jag tycker mest om.
    Louise D

    SvarSlett
  47. Det er nok en nydelig bok, både inni og ikke minst utenpå :-) I mange år var engelske Country Living det eneste interørbladet jeg kjøpte. Nå er det nok helst norske Lev Landlig som er favoritten og det faste bladet, men også noen andre. Siden jeg er veldig interessert i interør og kunst (jeg mener disse to begrepene er sterkt beslektet), så følger jeg også en del slike blogger. Av de norske er det nå kun 2 jeg følger fast, nemlig Vibeke Design og Livs Lyst. Dette er to meget kreative damer, som jeg beundrer og synes er interessant å følge (selv om jeg ikke nødvendigvis deler deres smak i alle ting, langt derifra egentlig, men jeg beundrer dem for det DE står for og skaper/utretter!). Det var morsomt da jeg oppdaget at disse to også fant hverandre, og samarbeidet om noen prosjekter. Gratulerer med forsidebildet på den engelske boken, og lykke til med 5 mill. følgere! Det er imponerende! (Jeg ville ikke hatt noe i mot å motta boken :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å lese og tusen takk for fine ord :) Ja det er jo gøy at Liv og jeg har funnet hverandre...Vi er et godt team som utfyller hverandre på mange måter.

      Slett
  48. Congratulations Vibeke for your fantastic work and pictures.A great source of inspiration and joy.Hugs Claudia

    SvarSlett
  49. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  50. I just adore your pictures and how wonderful to feature in such a perfect book. Thanks for the chance to win.

    SvarSlett
  51. Du lager så mye flott dekorasjoner:-) Jeg følger med på alle bilder du legger ut på Instagram. Virkelig kreativ er du!! Ha en flott dag☀️ Hilsen Susanne

    SvarSlett
  52. Ja, denne boka ønsker jeg meg virkelig. Jeg har ikke fulgt deg så lenge, men jeg er blitt helt betatt av de skjønne bildene dine. Hilsen Olaug Brit

    SvarSlett
  53. Fine Vibeke <3 Jeg husker veldig godt hvordan jeg fant bloggen din,.. en vakker sommerdag for snart fem år siden. Du hadde lagt ut koselige bilder fra vakre Snipetorp og fra huset vårt !!! Siden den dagen har jeg fulgt deg både på blogg og instagram. Og ikke minst er jeg såååå heldig å ha blitt kjent med deg, en fantastisk flott dame med mange kvaliteter jeg setter stor pris på. Takk for mye herlig inspirasjon mange gode samtaler og hyggelige treff. Gleder meg til flere opplevelser med deg <3 Det ville varmet mitt hjerte og fått denne boken !!! Stor klem fra Loppefrua i Snipetorp

    SvarSlett
  54. Hei Vibeke. Det er så moro å se dine flotte bilder, arrangementer og nye bok:-). Veldig fortjent og hyggelig å få være med synes jeg. Ønsker deg en flott Vår og sommer <3

    SvarSlett
  55. I am so happy for you, Vibeke! The book looks wonderful...your photo is perfect on the cover!
    xoxo

    SvarSlett
  56. I just discovered your blog today, Vibeke! It's so beautiful - all the photos make me smile - there are so many pretty ideas for decorating!! Congratulations on your book cover - it's lovely!!

    SvarSlett
  57. Torunn walestrand27. april 2017 kl. 22:55

    Du er en flott og kreativ dame.Lykke til med bok utgivelse

    SvarSlett
  58. Grattis Vibeke! Du inspirerar med dina fina bilder��
    Carina

    SvarSlett
  59. Gratulerer med så mange treff! Det er jo bare fantastisk med alle de vakre bildene du legger ut, det er umulig å velge et, men jeg husker et innlegg med markjordbær og hvit og rød emalje, det tok helt pusten fra meg. Det har vært en herlig glede og inspirasjon å følge deg, gleder meg til mye mer! Den boka ville vært fantastisk å vinne! Klem fra Signe.

    SvarSlett
  60. Mit Hochzeitsfotograf Düsseldorf haben Sie einen vertrauenswürdigen Partner an Ihrer Seite, der Ihnen hilft, Ihre Visionen zu verwirklichen und Ihre Hochzeit zu einem unvergesslichen Erlebnis zu machen.

    SvarSlett