fredag 17. juni 2016

Gjenbruk i hagen

Denne uken har jeg hatt litt trøbbel med bloggen dessverre og har ikke fått laget de innleggene jeg har hatt lyst til....men sånn helt plutselig bestemte "den" seg for å virke igjen :) Jeg er jo ikke den mest tekniske og sliter skikkelig hvis noe skjer med programmet her inne....derfor er jeg veldig glad når ting løser seg helt av seg selv :) Ute i hagen " eksploderer" nærmest alle Jasmin buskene .Et utrolig vakkert syn...og jeg nøyer meg ikke bare med å ha de ute...nei jeg må ha inn noen av disse vakre blomstene også :)



Her har hele familien gått ut i ferie bortsett fra meg...men om en uke er det også min tur.
I år går deler av min ferie til Danmark og til vakre Dalarna i Sverige. Begge turene er lagt opp til antikvitets/loppis tur . Dalarna har jeg alltid drømt å reise til...så dette har jeg store forhåpninger til .
Tror det vil dukke opp ganske mange fotomotiver underveis som jeg gleder meg til å dele med alle dere ute. Helt tilslutt noen bilder fra hagen hvor gjenbruk er i fokus !

 Et gammelt bord, en skuff og to gamle vakre vinduer....det ble plutselig et lite rom i hagen på denne måten.
 Elsker gamle vinduer med patina som dette !

I helgen kjenner jeg for litt små prosjekter...vi får se hva det blir...:)

                  GOD HELG ALLE SAMMEN !
                     KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Beautiful! I <3 the outdoor room! I want to build an arbor from two doors for my garden... This inspires me to get busy!

    SvarSlett
  2. Those look like mock orange flowers! A heavenly smell.

    SvarSlett
  3. My mock orange tree that was planted by my dad in the 60's just finished flowering. Nice to see them again.

    SvarSlett
  4. Det är ju där såna saker hör hemma. Önskar dig en fin ferie i Dalarna där jag har bott i många år.
    Ha det gott i helgen åxå
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Åh så koselig !!!Og god ferie.

    SvarSlett
  6. que hermoso se ve siempre tus arreglos me encanta todas tus fotos..nelly

    SvarSlett
  7. Altså nu har du jo gjort det igen,skønt ser det ud og super hyggeligt, fantastisk ide
    God weekend
    Annette

    SvarSlett
  8. Dette er herlig, Vibeke! Så glad for å se du legger igjen!

    SvarSlett