lørdag 22. august 2015

Dager til glede og inspirasjon !

 En fantastisk dag har man hatt i dag med årets store skattejakt i Brevik, gulv legging i orangeriet og sensommer kos med gode folk....da kan man ikke ha det bedre synes jeg :)
Torg og garasjesalg dagen i Brevik er bare et utrolig flott arrangement som jeg virkelig er imponert over . Engasjerte hyggelige folk over alt i denne flotte byen på denne herlige dagen. Tror det er lenge siden jeg har møtt så mange positive og hyggelige folk på en og samme dag jeg...Jakten gikk strålende selv om jeg hadde begrenset tid i dag og fant en skatt av et langbord til orangeriet. Gammelt og i den slitne patinaen jeg er så glad i...Veldig moro at jeg nettopp fant dette i dag :)
 Jeg har alltid mine faste plasser å besøke denne dagen og hos Helga finner jeg alltid masse fint :) De skjønne gamle boksene er fra hennes alltid så fine stand.
 Flere vakre botaniske trykk fant jeg også i år og hos denne damen får man alltid en hyggelig prat med på kjøpet også:))


 Med franske gamle klesklyper og en hamp trå kan man fint lage sin egen lille botaniske trykk vimpel:)

 Jeg elsker porselen i denne patinaen og kan nesten ikke få nok....men engang må man jo stoppe...må man ikke.. eller.....?


Ja jeg er STRÅLENDE fornøyd med alt jeg fant i dag og tror jeg smilte fra øre til øre hele veien hjem :) Dette er bare en drømmedag for alle oss som elsker gammelt,slitt og brukt og etter hva jeg så i dag er vi MANGE der ute med samme interesse :)))

Til alle jeg møtte på min vei i dag, TAKK for smil ,hyggelige ord og gode samtaler...Slike dager kan man leve lenge på :)

                                KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en Toppendag. Sånt er så morro. Har jo samme interesse som deg og skjønner eksakt hva du mener. Kos deg med kuppene og du, jeg tror ikke man må stoppe å kjøpe brukt noen gang. Da stabler vi bare i høyden. Hi hi. Stooor klem fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er du i nærheten engang ville jeg tatt turen hadde jeg vært deg Marit :) Det er en helt spesiell stemning i vakre Brevik by denne dagen ! klem

      Slett
  2. Åååå,høres kjempekoslig ut :)))) En slik dag da man for "drivstoffpåfyll" til kroppen,og går til sengs med et smil.Ikke bare fordi du fant såååå masse fint,men fordi du traff så mange hyggelige mennesker som ga av seg selv.Høres ut som et herlig arrangement - så gøy om det kunne være noe lignende heromkring! Bildene dine er like nydelige som alltid og det er bra du kjøper mer og tar fler bilder for jeg får aldri nok!!! Du burde hatt egen spalte i Lev Landlig,ikke bare en liten notis :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønneste Tove....så nydelig og god du er! TAKK for de orda og ja jeg hadde kost meg i det vakre magasinet :) Du hadde nok storkost deg på et slikt arrangement det er helt spesielt det som Brevik by har fått til :) Klemmer

      Slett
  3. Vacker inspiration som du bjuder på! Härliga sommar bukett! Allt gott Mari

    SvarSlett