tirsdag 23. desember 2014

Det er JUL !

Så kan vi endelig si det er JUL dere ! På selveste lille juleaften byr jeg på noen bilder jeg fikk tatt før jeg dro på jobb i dag...Jeg måtte jo lage noen juleglade bilder til alle dere der ute...  med ønske om en GOD JUL ! Her har jeg samlet sammen alt jeg ønsker å pynte julen med i år...så "from all of me to all of you....A merry merry christmas "

 Jeg måtte jo bare skrive en tekst til dere alle også....:) En søt bok kjøpt hos Hanna Skafferi ble det skrevet i....det dukker nok opp flere koselige tekster her skal du se :)

Og slik ser det altså ut i kulissene....en liten nyskjerrig venn måtte jo smake litt på pepperkaka :)

 Aldri har det vært så julete og rødt på kjøkkenet....og vet dere jeg LIKER det veldig godt....
Hyllen på kjøkkenet har nesten fungert som en adventskalender... en liten ny rød ting har flyttet inn nesten hver dag gjennom hele desember :)




 En vakker krans laget av Hannas Skafferi...søndag var vi nemlig i Strømstad hos min mor og far på førjulsbesøk og da må jeg alltid innom Hanna. Der finner jeg alltid det lille ekstra som inspirerer meg å lage jul i huset :)



 Nye kvister jeg aldri har sett før fikk jeg også med denne gangen...en ny favoritt med sine grønne bær og skjønne kvister.


                    Så nå gjenstår det bare å ønske
 ALLE EN RIKTIG FREDFULL OG VAKKER JUL!

                      Varmeste klemmer fra Vibeke

27 kommentarer:

  1. GOD JUL til deg og dine. Takk for mange nydelige og inspirerende innlegg, er alltid så koselig å besøke bloggen din. Gleder meg til å følge deg videre.
    Mvh Henriette

    SvarSlett
  2. dejlige dejlige julebilleder - jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul

    SvarSlett
  3. Wow så mycket fint!!! En God Jul till dig och dina. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Just wanted to stop by to let you know how much I enjoy your blog...Merry Christmas!

    SvarSlett
  5. liebe viebeke, auch für sie wunderschöne weihnachten!!! ihre bilder sind bezaubernd!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  6. Love it all. Did you make the pixies? They are darling.
    Merry Christmas love! Jo

    SvarSlett
  7. Once again, thank you for all of your lovely inspiration and making my Christmas fun and homey. Just like I like it. I love the little pretzel candy cane. If you ever wanna check out homey old fashioned candy, check out Hammond Candies, Denver, CO. They make the dark red and off white candy canes that look so old fashioned. They cut them off a long loop by hand with scissors!! I'm from Denver and fun place to visit too!! Merry Christmas!

    SvarSlett
  8. Beautiful!!!
    Merry Christmas!!!
    :)

    SvarSlett
  9. OH so lovely, Vibeke...I love all of the red and white...and your drawing is wonderful! The mail you sent, is not here yet...soon!

    SvarSlett
  10. So beautiful and charming! Thank you for all of your lovely inspiration! Merry Christmas to you and your family. All the best, Rié I have added your blog to my signature blog and sites.

    SvarSlett
  11. I tuoi allestimenti fanno più dolce il Natale.
    Buon Natale a te.
    Laura

    SvarSlett
  12. It is all so beautiful, Vibeke, and puts everyone in the Christmas spirit. I'm wishing for you to have a Merry Christmas with your family..Judy

    SvarSlett
  13. Ønsker deg en riktig god og koselig jul Vibeke.
    Så koselig det er med rødt hos deg. Kjempefint.
    Gleder meg til å følge deg det neste året også.
    Alltid masse flott å se på hos deg.
    Juleklem fra Marit

    SvarSlett
  14. As always, your pictures are just beautiful, Vibeke! I love those dolls dressed in red and the other reds you have added to your gorgeous hutch filled with white pieces.

    Merry Christmas!

    SvarSlett
  15. Nydelig vakkert, absolutt JUL! Jeg ønsker deg den beste av alle juler!
    Juleklem fra Signe.

    SvarSlett
  16. Glæder mig til at se flere af dine meget smukke billeder og gode ideer.
    Glædelig jul fra Danmark..:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  17. Your photos are always such a treat for the eyes. Everything is so beautiful. I hope you have a Merry Christmas.

    SvarSlett
  18. Krásné vánoce, hodně štěstí a zdraví. Merry Christmas. I love your blog. Lenka from Czech republic.

    SvarSlett
  19. I wish you a sweet and happy Christmas to you and all your loved ones !!
    Thank you for your lovely blog !!
    Kisses from Spain

    SvarSlett
  20. Smukke billeder <3
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
    Knus Birgitte

    SvarSlett
  21. Du tar helt nydelige bilder! Koser meg sånn med bloggen din! Ønsker deg en riktig god jul. Kos deg! :) Juleklemmer fra Lene i Halden

    SvarSlett
  22. * *  GOD JUL * *  * 
    MERRY CHRISTMAS
    ★  *  ★  ☆  ★ *  
     * *  * 

    SvarSlett
  23. En glædelig jul til dig og dine.
    Takker for dejlige indlæg fra din side.

    SvarSlett
  24. God fortsättning på julen och tack för alla vackra foton och inspiration du ger oss!
    Varm kram till dig!
    Raina

    SvarSlett
  25. Hei
    Her var det virkelig en koselig julestemning. Flotte bilder, som gir inspirasjon.
    Ønsker deg en fin jul videre.

    Vivi

    SvarSlett
  26. Hello there! Extremely good article! I’m a usual visitor to your blog. Keep up the fantastic work.

    SvarSlett