fredag 29. august 2014

Høst i Vibeke Design butikken !

I sommer gjorde jeg et funn hos Skrot Tor nemlig dette gamle bordet...falt pladask når jeg fant det og siden har det gledet oss i hagen. Nå er det på plass ved inngangen vår og her skal det garantert skje kreative ting utover høsten :) Dagens innlegg byr videre på hva som er å finne i butikken denne helgen....gleder meg til å vise dere...Det er nå HØST i Vibeke Design butikken:)

Herlige lykter ,flasker og bøtter...alt ferdig "rustet".. i sjarmerende stil . Finnes i butikken nettopp nå!

Så tar vi turen ut i butikken, hvor rustikk står i sentrum. Gamle kurver,flasker og plansjer...og den gamle stigen er også til salgs....:)
Retro bordet med stoler har vært et lite oppussingsprosjekt i den siste tiden...og det er faktisk ikke meg som har bidratt til dette...Her har nemlig min bedre halvdel deltatt :) Kjenner det er spennende med denne stilen i butikken også...Sorte nye industri lamper finnes også nå for å sette "prikken over ièn " :)



Denne vakre plansjen er bare et SYN...med sine farger og vakre utrykk. Stadig finner jeg meg i å stå å beundre den...nesten så man kan høre fuglene synge:)))




Nå ser jeg fram mot en herlig helg, med hyggelig besøk i butikken, gode danske venner på besøk og Snipetorpmarked på søndag :) Dette blir en helg etter min smak:) Må den bli strålende for alle dere der ute også :)


                                     
                                     KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Nydelig med alt det grønne, en fantastisk fin bukett i bøtta!
    God lørdag!

    SvarSlett
  2. Love, love love the fall feel here, subtle tone yet gracious on presentation.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  3. Underbara bilder!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  4. God morgen kjære vakre!
    For et syn....å så lekkert og koselig i butikken....du er bare SÅ flink min venn!
    En stor inspirasjon å titte innom deg!
    Må du kose deg i helgen,høres flott ut alt sammen!

    100 klemmer på din vei fra meg:)

    SvarSlett
  5. This is absolutely perfect! I love a good gallery wall and this is it. Very inspiring.
    Interior Design

    SvarSlett
  6. Åååå alt er bare så nydelig at jeg mangler ord!!!!Fantastisk flinke du!!!! Nyt helgen :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. So beautifully put together, Viibeke. I love your style and wish there wasn't a few Miles between me and a visit to your store!!..Happy Weekend..Judy

    SvarSlett
  8. Tudo muito lindo, Vibeke. Parabéns por tanta criatividade e sensibilidade!

    SvarSlett