torsdag 10. april 2014

En vakker dag i april !

Åhh!FOR en GLEDENS dag det har vært:)) TUUUUSEN TAKK til alle som tok turen innom her i kveld !
Kjempe mange hyggelige mennesker som ønsket å dele åpningskvelden sammen med meg og den alltid gode hjelperen min...min kjære mann:) Før alle kundene slapp til ,fikk jeg tatt noen oversiktsbilder...så VELKOMMEN INN ALLE SAMMEN!
Varene fikk jeg på tirsdag, så her var alt på stell:) Vannkanner i grønt og zinkbøtter fra AFFARI,fantastiske artikler som passer perfekt til min stil:)

Skikkelig knæsj farge på disse lysestakene,og kanskje ikke så vanlig akkurat...Men jeg kjenner jeg bare blir glad av å se på de...og det var det tydligvis andre som gjorde også:)






Så fra i morgen er det her min plass er...hver fredag og lørdag fremover :) Åpningstidene blir fra 11-15 . Åpen tirsdag i påsken 11-14. VELKOMMEN alle sammen! 
                                                   KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Gratulerer, gratulerer, gratulerer med åpningen. Så gøy!!!
    Tenker du har hatt en flott dag i dag. God å sliten vil jeg tro, Med masse hyggelige inntrykk og håndtrykk...
    Ønsker det lykke til videre i butikken.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. So happy for you, Vibeke...the store looks beautiful!

    SvarSlett
  3. Wow...for en utrolig vakker butikk vennen:) her kunne jeg tenkt meg masse:) digget det gamle skapet ditt bak disken, de grønne lysestakene kunne jeg virkelig tenkt meg:) hva koster de???
    Utrolig gøy at så mange kom, det er det vel undt og du har gjort en kjempe jobb med alt sammen:)
    Kanskje jeg er så heldig at jeg får tatt turen innom en gang, det hadde jeg virkelig villet:)
    Masse lykke til videre vennen og ha en strålende fredag:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig tilbakemelding Merete:) Kun 59,- pr stk min venn...de fikk bein å gå på...:)

      Slett
  4. Å dette er GLEDE på høyt nivå!!!!
    SÅ koselig å se skjønne deg i vinduet!
    FOR en herlig butikk,ja jeg kan føle den gode atmosfæren;)
    Så flink du og din kjære har vært og fikse og ordne alt sammen.
    Masse lykke til fremover,så kjekt å følge med.
    En riktig GOD og TRAVEL dag ønskes deg i den koseligste butikken:)

    Klem og enda en!

    SvarSlett
  5. O wow, what a wonderful shop you've made! This is obviously all 'Vibeke', I love it!!! Enjoy your days in your lovely shop.

    SvarSlett
  6. Gratulere med åpning...Så mye lekkert...Dere har vært flinke.

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Gratulerer,så moro! Like fin butikk som jeg tenkte meg, her har jeg lyst på alt! Lykke til videre og ha en super helg!
    Stor klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Et stort tillykke med din nye butik.
    Alt ser så indbydende ud med mange fristelser.
    Som altid fine billeder.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  9. Vilken underbar liten butik!
    Stort lycka till!
    Många kramar!
    Jenny

    SvarSlett
  10. Congratulations! I wish prosperity to your studio, you have so beautifully!

    SvarSlett
  11. Such a delightful shop. So wish I was closer in order to visit. Everything looks amazing!

    SvarSlett