torsdag 2. mai 2013

GUL som SOLEN!

HEI ALLE SAMMEN! Disse gule små primulane blomstret så vakkert her i fjor på denne tiden.Kjenner jeg gleder meg til de dukker opp atter en gang:) Det lille søte sausnebbet her er det noen andre som eier nå, siden det solgte jeg på fjorårets loppis her hjemme:) Jeg er godt igang med å samle opp "lopper" i år ,tror det kan bli noe for enhver her i år også....:)
 En skikkelig søtnos av en blomst....som man bare MÅ bli glad av:)



Helgen skal nok en gang bli kreativ her,store hvite lerreter står bare å venter på å bli malt på...og hodet er godt igang med å dekorere de:)ENDELIG skal det ut i praksis!!

RIKTIG GOD HELG! KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Å jeg husker dette innlegget såååå godt !
    Skikkelig vår og skjønt å se.
    Kos deg så masse med dine kreativiteter i helgen søde snupp.....ja,Som sagt før i dag ....her er det SNØSTORM!!!!

    Klemmer i 80 ho ho ho neida i 90 selvfølgelig♥♥♥

    SvarSlett
  2. En vakker og vårlig blomst!
    Nydelige bilder av primulaen oppi sausnebbet!:)
    Ha en kjempefin fredag!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Vakre bilder, minner meg om sol og varme...jeg får "varme" meg på bilder imens jeg venter på varmen skal kommer..her er det bare 5 + idag. Kjempefint med primulaen i sausnebbet, de passet fint sammen.

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  4. Åh vilka underbara bilder å vilken vacker skål...:)))

    Kraaam/Annelie

    SvarSlett
  5. Åhhhh så söta primula...härlig cremegul färg ! Jaaa.. man blir bara glad av dom !!
    Tack snälla för din fina kommentar hos mej.. värmer gott i hjärtat !!

    En riktig go helg till dej med..kleeeem

    SvarSlett
  6. Så flott!! Vilken underbar ( är det en såsskål ) skål, du kan oxå hitta en massa fina saker Vibeke :) Jag har aldrig sett någon liknande, så flott med blommorna, det ser ut som korsstygn :) Kram Anna

    SvarSlett
  7. Vakkert, vakkert!! :)

    Klem og smil fra Lite hi

    SvarSlett
  8. Åååååååååå....dette var nydelig og for en vakker saus skål:)
    Decgulecblomstene var utrolig nydelige og skinner som solen:)
    Vakkert vennen:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett