mandag 20. mai 2013

ENDELIIIIG!!

Så er vårens aller vakreste eventyr i gang...hvite små blomster som popper opp og danner de vakreste trær. Dere som har fulgt meg en stund vet hvor mye jeg setter pris på akkurat denne tiden...jeg skrev mye om det på samme tid i fjor:) I pinsehelgen har vi endelig fått gjort litt nyttige ting,igjen er det nå "dansegulv" ved inngangen etter at den har fått en ny omgang med beis og rekkverket er hvitt og fresht igjen.Så deilig å få gjort,alt blir så mye "renere"med engang. Sitteplassen ute har også fått et løft,med nymalt vegg og nytt avlastningsbord...Husk nå hvordan det så ut.....!!!!
Fantes det håp for dette skakkkjørte bordet tro? Å jada........:))))))

Hva man kan gjøre med litt saging litt (for lite..) plank og maling! Nytt liv til bordet som var klar for søppelfyllingen neste!








 Så man kan si det det har vært en aktiv helg med ting som måtte gjøres samtidig som vi har kooost oss med SOL og god mat. Den kombinasjonen der ,ja den er ikke feil:))God mandag alle sammen,og neste gang vi ses byr jeg på noe gammelt,vakkert og lærerikt.....

                                             KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Maria Elisabeth20. mai 2013 kl. 08:33

    Hei! Hørte du savnet kommentarene mine? Hihi:) Jeg følger fortsatt med så og si daglig selv om du ikke hører stort fra meg;) Men nå måtte jeg bare kommentere, for det du har gjort ute nå var jo bare rålekkert!:D Du slutter aldri å imponere og inspirere! Så pynter du så fint:) Hvis jeg er hjemme den 16.juni så kommer jeg på utstillingen og loppisen din! Håper jeg får til det:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha:)) DER var du jo igjen jo:)Så koselig å høre fra deg igjen og det hadde vært helt topp å møte deg den 16 juni,hvis du er på traktene.Veldig velkommen skal du være:)
      Klem Vibeke

      Slett
    2. Maria Elisabeth21. mai 2013 kl. 15:12

      Jeg kommer hvis jeg er hjemme den dagen vettu;) Studerer jo i Hønefoss for tida, så ikke alltid jeg er i Porsgrunnstraktene;) Kommer jeg så sleper jeg nok med meg Julie også! Hehe;)

      Slett
  2. Så lurt! Det ble jo kjempefint! Særlig med styling Vibeke spesial!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig uteplass du har laget til og så kjekt med en hylle under bordplata.
    Takk for koselig hilsen hos meg :)Og takk for at du har fått opp øynene mine for hvor vakre blomstene på frukttrærne EGENTLIG er.
    Ha en fortsatt strålende mai-uke.
    Klem,anette

    SvarSlett
  4. Hei! For en fin og inspirerende blogg du har, og som jeg tilfeldigvis fant. Her skal jeg definitivt stikke innom igjen. Jeg skal snart lage ny terasse, så snart byggemelding er sendt,og da trenger jeg gode tips og ideèr til den:)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Anette

    SvarSlett
  5. Så fint det var blitt!!
    Du har det jo bare såååå koselig!!:)
    Deilig når frukttrærne blomstrer!
    Ha en fin kveld!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  6. Hej fina Vibeke!

    Åh dina bilder är sååå vackra, jag blir så glad när jag ser dem!

    Kram och ha det så gott!
    Mia

    SvarSlett
  7. Each photograph more beautiful... sweetness!

    SvarSlett
  8. Super fine billeder og herligt at kigge herind forbi :-)
    Ha´ en dejlig dag - hilsen OddStyle

    SvarSlett
  9. O vad mysigt detta är.
    Underbara bilder som andas vår!
    Bordet blev kanon bra till slut, tur att du har ögat för sånt och räddade bordet.
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  10. Hei på deg skjønne du!

    Så nydelige bilder, og så fint bordet ble. Jammen er dere kreative og flinke!!!

    Det har vært noen nydelige sommerdager nå, kan jo ikke ha det bedre. Det gir rom for både hvile, masse god mat ute på terrassen, kreativitet og det gir meg masse energi!

    Er det ikke nydelig nå som frukttrærne blomstrer!!! Håper på flere slike flotte sommerdager snart igjen!

    Tusen takk for koselige tilbakemeldinger inne hos meg på bloggen min! Superkoselig at du titter innom!

    Ha en fin tirsdag! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Hei du:)
    For noen utrolig vakre bilder:)
    Bordet ble bare kjempe fint og passet perfekt som avlastningsbord og for noen vakre detaljer du har her:) blomstene er bare herlige , alt fortryllende vakkert vennen:)
    LOVE IT
    Klem Merete

    SvarSlett
  12. Så artig, det du har gjort med bordet ditt!
    Nydelige bilder som vanlig...
    Klem fra Inger Johanne :-)

    SvarSlett