lørdag 17. november 2012

Kom ! Så går vi på utstilling!

 I går satt jeg opp årets julesalgsutstilling på Bamble Biblotek,bli med inn så skal du få en smakebit....:)

 Nesten førti bilder er stilt ut og det var en fornøyd Vibeke som dro derfra i går.....responsen var god alerede før alle bildene hadde kommet opp..Det gjør GODT i en spent og forventningsfull kropp det:) Nå får vi bare håpe fortsettelsen fortsetter ut uken.

                                                   Da tar vi en liten runde....:)



 Tenk det flotte bordet tilhører Bamble Biblotek....skled rett inn i utstillingen det:) Vet andre steder det hadde sklidd rett inn også....sukk og atter sukk!
Alt dette skal få henge en hel uke nå og på lørdag er det salgsutstilling. Da kan publikum komme å hente de bildene de har holdt av gjennom uken eller kansje de finner noe nettopp denne dagen. Julegotter og julepynt kan man også få med.. Vi er klare til å ta imot store og små sammen med de fantastisk hyggelige damene som jobber på biblioteket. Det å kjenne at de gleder seg like mye som meg til å ha utstillinger der er jo bare skjønt, det gir bare godfølelsen det:)

Så VELKOMMEN ALLE SAMMEN!!   KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Ljuvliga saker du lagat :)
    Ha en fin söndag!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. nydelig bilder, kremmerhus og ALT!!!

    lykketil!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Så herlige ting! Ikke så rart dette gikk unna;)) Likte så godt det bilde med stjerne og kremmerhuset.Det bordet hadde sklidd rett inn hos meg også:)) Nydelig stand. Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Satte stoor pris på det;) klem lille meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott utstilling. Masse lykke til.

    Klem, Anette

    SvarSlett
  5. Love your work! una bellissima sinfonia di bianco..
    Ciao
    Bellalullo

    SvarSlett
  6. Hej fina Vibeke!

    Åhh vilka fantastiska alster..jag är så imponerad!!!
    Underbara och precis i min smak är de <3

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  7. Å hei snuppis!
    Jeg er tilbake på blogg og den første jeg måtte innom var .......deg!
    Å for en vakker utstilling Vibeke!
    Tipper alt allerede er solgt jeg!
    Kjekt å se deg igjen liksom.....

    Kanskje blir det innlegg hos meg i morgen kanskje...
    God klem fra meg du vet!

    SvarSlett
  8. Så nydelig! Sukk! Der skulle jeg gjerne vært! Så flink du er!

    Flott reportasje i Bolig Drøm. Jeg koste meg med den i Halvardhuset i helgen ;-)

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett
  9. Du er bare HELT utrolig =) Gleder meg sååå til å kjøpe flere bilder av deg =)
    Monica

    SvarSlett
  10. Hej Vibeke! Så härligt med utställning och vackra..vackra saker du skapat. Sen är det extra fint att ha det på biblioteket, tycker jag. Boken med systrarna har jag köpt på Adlibris på internet. Dom har gjort flera underbara böcker. Adlibris finns i Norge oxå, så kika in där och det är snabb leverans ca. 3-4 dagar. Ha en härlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  11. Så fin utstilling, ja den må jeg se. Skal jammen stikke innom denne uken ;) Ha en fin uke!

    SvarSlett