søndag 26. august 2012

Markedsdag!

 I dag gikk turen til Snipetorp i Skien.Hvert år holder de markedsdag her,hvor det er mange gode utstillere.Og de blideste jentene fant jeg ved denne flotte og kreative utstillerboden. Alt dette er det kreative Vibeke som har laget,og herlige familiemedlemmer hjelper til:))

blideste hjertelagere`n på årets marked dette:)))
Kule bokser og de skjønneste juletrepynter i zinkboksen..som jeg fikk med meg:)
Kreativ pynting var det å se rundt alle disse sjarmerende husene..
Bare huset her  ble jeg betatt av..Sjekk fargene på huset og skjønne pyntede vinduer:)

 I gaten bak meg her,var det fullt av mennesker..virkelig et yrende liv.(Tror jeg er "in love"med disse fargene på huset..)
 Jeg snek meg litt rundt jeg,og tok bilder av den sjarmerende "rammen rundt".....I området rundt her ligger også vakre Brekkeparken.I denne paviljongen tok vi bryllupsbilder for nøyaktig 17 år siden..oj ,oj som tiden flyyr...

Ønsker dere alle gode en fin fin uke.Klemmer fra Vibeke!

13 kommentarer:

  1. Dette må jo virkelig ha vært gøy å delta på. Så mye fint her. Og det huset var jo virkelig noe for seg. Nydelige border/blonder på det. Har jo selv et "blondehus". :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Masse fint og masse masse folk!Da må det bare bli bra:)

      Slett
  2. For en flott dag det ser ut til at du har hatt! Jeg må virkelig ta turen dit til neste år skjønner jeg. :)

    I dag er det sofa'n som frister mest for min del. ;)

    Tusen takk for de fine ordene inne hos meg! Du er en engel i hverdagen du Vibeke!

    God klem fra C

    SvarSlett
    Svar
    1. Å skjønne Charlott..:)Bare koslig og alt så bare helt nydelig ut:)Du får nok prøve å få tatt turen neste år,garantert noe for deg dette:)

      Slett
  3. Hei Vibeke! Tusen takk for flott innlegg og tusen takk for utrolig hyggelig besøk på markedet i dag. Som du sa så er det så stor insprasjon i å møte mennesker og få tilbakemeldinger på det vi gjør. Stor klem fra Vibeke <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg sier det gjerne igjen,du er kjempe flink Vibeke. Du har en kreativ og leken stil,jeg og mange flere liker.Det så du idag:)))Klem til deg <3

      Slett
  4. Såfint det var her!
    Vakkert hus og herlige omgivelser :)
    Dette markedet må jeg prøve å få med meg neste år!
    Takk for at du delte de fine bildene med oss ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke :-)Tusen takk for så flotte bilder og innlegg.Alltid like koselig å treffe på deg <3 og følge deg på denne flotte bloggen din :-) Mange gode klemmer fra Kjersti <3

    SvarSlett
    Svar
    1. I lige måde solstråla Kjersti;)))Takker for de koslige orda også;)klem Vibeke

      Slett
  6. Hold da helt op det ser hyggeligt ud og med masser af fine sager er vild med de bogstaver og fuglehuse Knus Else

    SvarSlett
  7. I det huset bor jeg :) Så koselig at du la merke til det!

    SvarSlett