søndag 19. august 2012

EKSTREM forvandling på gang...

 Oj oj OJ!!! Her har det skjedd ting...Jeg ville gi inngangspartiet et friskt,lett og mulig litt vågalt løft...Så da ble det ny farge på døren ved inngangspartiet!
                      Ja det ble ganske blått ja,men friskt ble det!Jeg vet dette blir midlertidig og skal dempe den litt med mere gråblått..(Kansje)..Aldri lett å velge farge utifra en liten lapp....
 

 Ja ja sånn kan det gå,bare morro å prøve ut noe nytt! Ville bare gi inngangspartiet et aldri så lite løft:))Og etter å ha prøvd ut denne fargen har jeg faktisk begynt å fantasere om en annen farge også...Tenker jeg har "landet"på fargen innen uka er omme..:)

Det er gøy med litt forandring,bare litt farge kan gjøre SÅ MYE!!!

             Strålende ny uke til alle dere gode der ute,tusen takk for alle søte og gode tilbakemeldinger dere gir!Klem Vibeke

21 kommentarer:

  1. Oi så bra det blei.Syns den fargen var fin.Flotte bilder. Klem Liv.

    SvarSlett
  2. Synest fargen ser flott ut...passer jo så godt til det andre her i inngangspartiet ditt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er en litt "matche"type,må alltid ha noe som tar opp fargetonen...:)Takk takk og klem på deg Liv!

      Slett
  3. Dette synes jeg ble veldig Vibeke,friskt,lyst og lekkert :)) Nydelig farge,artig med litt annerledes fargevalg :)
    Flinke du ;)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Samme tenkte jeg når jeg tenkte farge på døren...Artig med en litt anderledes farge!!Det blir spennende å se hva det blir til slutt:)))klem

      Slett
  4. Fantastisk flotte Bilder og vakre farger! Liker så godt måten du trekker naturen inn i interiøret på!
    Lykke til med fargevalget!
    Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica:)Er blitt veldig glad i å finne ting i naturen som kan brukes i interiøret.Synes det gjør det så spennende:)Trenger den "lykke til med fargevalget"tror jeg:))))

      Slett
  5. Syntes det ble veldig bra jeg Vibeke! Nydelig farge. :)

    Håper du har hatt en strålende helg!

    Klem C

    SvarSlett
    Svar
    1. Er veldig usikker Charlott...men nå er vi igang, så et litt utradisjonelt fargevalg tror jeg det blir uansett:))Å ja ALLTID godt med helg!Ønsker deg en god uke!

      Klem Vibeke

      Slett
  6. Det ble kjempefint! Og så lekkert stylet da:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Takk Berit:)

      Ønsker deg en herlig uke,klem!

      Slett
  7. Nydelig spør du meg;)
    Helt herlig farge;)

    Søndagsklem fra Ann-M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding:) Tusen takk og masse velkommen som ny følger!


      Go klem tilbake:)

      Slett
  8. Kjempelekkert!

    Vi må male om ytterdøren vår også, den har blitt fryktelig stygg, så kanskje jeg hermer:)
    Har tenkt på en litt lysgår variant, men det ble veldig friskt og fint hos deg:)

    Ha en flott uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg:)Det ble en litt letter stemning ved inngangen nå:)Vi får se om fargen får bli,har nemlig lyst til å prøve en farge til..ho,ho! Bare kosli om du vil prøve denne,koden har jeg,så si ifra!

      Klem Vibeke

      Slett
  9. Rett å slett gørr fint :)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla:))Ganske uvant men gøy med forandring!Klem på klem til deg!

      Slett
  10. Hei!! Er d ¨gulvmaling du har på gulvet?Eller beis? Vil du røpe fargen?? Fiiiint inngangsparti:)Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)Dette gulvet er beiset i fargen "Kontur". Er veldig glad i denne fargen på gulvet ute:)

      Slett
  11. Vet du min venn....dette var LOVELY....
    Herlighet hvor vakkert.
    Nå skal min kjære fikse fargen på altangulvet....noe lignende din....yeey!

    Ha en herlig uke i ditt vakre hjem og uterom....du er bare helt rååå....love it!

    Hugs and kisses....

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min venn:)Vi har virkelig noen fine sommerdager nå,så nå er det bare å nyte:)))Nydelig kveld kjære:)

      Slett